czwartek, 22 maja 2014

jaki obraz dachu

Obrazy ozdobić dom jest konieczne. Jeśli masz małe dzieci, że zdjęcia na ścianach domu są potrzebne bliźniaków.

Dzieci wychowywane wśród obrazów jednoznacznie wzrastać duchowo bardziej zaawansowane niż dzieci vyrasshie pustych ścian.

To ja sędzia dla siebie ... :) . Mój ojciec był artystą i zawsze w domu i swoje obrazy wisiały reprodukcje wielkich mistrzów. Pamiętaj mnie zrobić duży obraz impression Rubens "Lion Hunt".
Рубенс, охота на тигров и львов

Rubens, malowanie dachów Zakopane tygrysy i lwy łowiectwo

Więc chciałem też ozdobić ściany swojego mieszkania z obrazami, głównie do dzieci są bardziej rozwinięte.

Kupiłem plakat 150 rubli w księgarni, byłem gdzieś kawałek z płyty wiórowej i drewna zgrubienia 20 * 20mm. MDF wyciąć prostokąt wielkości plakatu.

Rozprowadzić klej PVA w kubek malowanie dachów Nowy Sącz z wodą 50% do 50% i wkleić plakat na płyty pilśniowej. Następnie natychmiast poryl Najaktywniejszy z tego samego roztworu wody z białym klejem. Klej płótnie powłoka góry, aby utworzyć wymagane powłoki podkładu na Stobie dodatkowo lakierowany plakatu papieru nie świeciło lakierem plamy oleju z ropy naftowej.

Potem, gdy wyschnięciu podkładu, ja przybity tył tektury przyklejone na jej twórców, rack 20 * 20 mm.

Następnie pokryte lakierem malowania. To jak mam pierwszy obraz utworzony z moich rąk. Żona malarstwo zatwierdzone i zaczęliśmy myśleć, jak nie drogie zrobić ramkę na zdjęcie ...

Bagietka Bagietka warsztaty były bardzo drogie. I jego żona wymyślił jak zrobić tanie wydruki materiału pod ręką. malowanie dachów Tarnów Cóż, wyglądasz o tym w moim następnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz